دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

سرد شده دستامون نه حسی توی چشمامون میدونم میدونی به اخر رسیده قصه عشق دوتامون
به یادم نمیاد خوبی و بدیمون چی اومد سر حرفامون
نمیتونم اما باید بگذرم تا شاید فردامون بلکه بشه بهتر از این تا ابد
ما از اول هم نبودیم قسمت و سرنوشت هم

******

غم زده تو قلبم مگه من با تو چی کردم بگو من نبودم روز و شب هاتو در کنار کی تو سر کردی
من هنوز میدونم که یه حسی  تو قلب تو هست میشه برگردی
نمیتونم اما باید بگذرم تا شاید فردامون بلکه بشه بهتر از این تا ابد
ما از اول هم نبودیم قسمت و سرنوشت هم
منو تو ساده ول کردی با کی بی من تو سر کردی چرا بر نمیگردی
نمیتونم اما باید بگذرم تا شاید فردامون بلکه بشه بهتر از این تا ابد
ما از اول هم نبودیم قسمت و سرنوشت هم

ساتین سرنوشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی