دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ جدید ایرانی

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

جهت دانلود کلیک کنید

پی بلین له دل ما دام ناوه
وک گولیک له چاوما رواوه
پی بلین ژیانم روخاوه ژینانم روخاوه

پی لین له دلما دام ناوه
وک گولیک له چاوما رواوه
پی بلین ژیانم روخاوه
ژیانم روخاوه به سه
عشقت دلمی درهینا وازم له دنیا هینا
توخوا دلم مشکینه مله وازم لی بینه
عشقی تو بی کوتایه ژین بی تو بی معنایه

چاوری سوزیکی توم هر نایه نایه نایه
عشقت دلمی درهینا وازم له دنیا هینا
توخوا دلم مشکینه مله وازم لی بینه
عشقی تو بی کوتایه ژین بی تو بی معنایه
چاوری سوزیکی توم هر نایه نایه نایه

نانا نانا تو راس پیم بله چیت له سری دایه
او کسی ایستا دلیت پی دایه قت وک من خوشی له تو نایه
نایه نایه نایه

هیلکنانت دینوه لام دیسان لیم ناگرین بنوم
بیره وریکانت هر دینو درون همو شه وی
چیت پی دله که وا دلم در دینی
روژی دردیکم به سر دینی اگر وک ئاگر شانم بسوتینی لیت بیزار نابم تو غم ره وینی

عشقت دلمی درهینا وازم له دنیا هینا
توخوا دلم مشکینه مله وازم لی بینه
عشقی تو بی کوتایه ژین بی تو بی معنایه
چاوری سوزیکی توم هر نایه نایه نایه

عشقت دلمی درهینا وازم له دنیا هینا
توخوا دلم مشکینه مله وازم لی بینه
عشقی تو بی کوتایه ژین بی تو بی معنایه
چاوری سوزیکی توم هر نایه نایه نایه

عشقت دلمی درهینا وازم له دنیا هینا
توخوا دلم مشکینه مله وازم لی بینه
عشقی تو بی کوتایه ژین بی تو بی معنایه
چاوری سوزیکی توم هر نایه نایه نایه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی